بِاسْمِهٖ سُبْحَانَهُ
Psikomanyak Saldırı!
وَمَا كَانَ جَوَابَ قَوْمِه۪ٓ اِلَّٓا اَنْ قَالُٓوا اَخْرِجُوهُمْ مِنْ قَرْيَتِكُمْۚ اِنَّهُمْ اُنَاسٌ يَتَطَهَّرُونَ
Kavminin cevâbı: “Lût ve yandaşlarını memleketinizden çıkarın. Çünkü bu beyler, kendilerince temizliğe çok düşkün insanlar!” demekten başka bir şey olmadı.
A’ raf Suresi 82. Ayet
“Zina eden kadın ve zina eden erkekten her birine yüz sopa vurun;
Allah’a ve ahiret gününe inanıyorsanız, Allah’ın dininde (hükümlerini uygularken) onlara acıyacağınız tutmasın.
Müminlerden bir grup da onlara uygulanan cezaya şahit olsun.”
Nur Suresi 2.Ayet
*
Ebû Saîd (ra) bildirdiğine: göre Resûlullah (asv) şöyle buyurdu:
“Erkek, erkeğin avret yerine, kadın da kadının avret yerine bakamaz.
Bir erkek başka bir erkekle; bir kadın da başka bir kadınla bir örtü altında yatamaz.”
Müslim, Hayz 74. Tirmizî, Edeb 38; İbni Mâce, Tahâret 137
İbn Abbas’ın (ra) bildirdiğine göre: Resûlullah (asv) şöyle buyurdu:
“Hiçbiriniz, yanın yabancı bir kadın olduğu halde başbaşa kalmasın.”
(Buhârî, Nikâh 111, Cihâd 140; Müslim, Hac 424. Tirmizî, Radâ’ 16, Fiten 7)
**
“Gölgeli-gölgesiz suretler; ya bir zulm-ü mütehaccir veya bir riyâ-i mütecessid veya bir heves-i mütecessimdir ki; beşeri zulme ve riyâya ve hevâya hevesi kamçılayıp teşvik eder.
[Üstad Said Nursi’nin gölgeli suretler dediği: heykel ve putlardır ki bunlar dinimizce yasaktır.
Gölgesiz suretler ise; ahlâk dışı şehvet ve haramlara teşvik eden resim ya da fotoğraflardır.]
Hususan suretperestlik[liğin] ahlâkı fena halde sarstığı ve sukut-u ruha sebebiyet verdiği şununla anlaşılır:
Nasılki merhume ve rahmete muhtaç bir güzel kadın cenazesine nazar-ı şehvet ve hevesle bakmak, ne kadar ahlâkı tahrib eder.
Öyle de:
Ölmüş kadınların suretlerine veyahut sağ kadınların küçük cenazeleri hükmünde olan suretlerine; hevesperverane bakmak derinden derine hissiyat-ı ulviye-i insaniyeyi sarsar, tahrib eder.”
Sözler
***
Şöhret İçin Mabed Duvarına Çiş!
Feshane’de sergilenenlerin çoğunu; bir sanat tarihçi olarak; internetten gördüm ve dikkatle baktım.
Batıl şeyleri tasvir etmeyelim amma İBB; batıl rezil resim ve tasarımları; en vahşi ve ilkel dürtüler eşliğinde insanları gözüne gönlüne; kalbine manevi bıçaklar şeklinde sanat! diye sergilemiş.
* Bu sergiyle önce Kılıçdaroğlu’nun helalleşme kazanımları güme gitmiş.
* Bu sergi için klinik vakalara kaç milyon tl ödedi İBB başkanı İmamoğlu?
* İmamoğlu İstanbul halkından damla damla topladığı milyonları; bu zanaatçı bile olmayan psikomanyaklara ödeme hakkını nerden alıyor?
* İstanbul’un dini tarihi mekanı Eyüp Camii civarını neden seçtiler?
* İstanbul’da pekçok teşhir ve sergi salonlarını niye tercih etmediler?
* Şöhret olmak, şuuraltı hezeyan ve psikolojik birikintileri kusmak için mabed duvarına çiş yapmak şart mıydı?
– Küçük çocuklarıyla o sergiyi gönül rahatlıyla gezerse; İmamoğlu’nda manda gönünden sağlam yüz var demektir!
– Feshane sergisi; alabildiğine kaotik, karmaşık, şuuraltına imansız ve siyasi göndermeler yapıyor, saldırıyor.
– Mesela; tarihi şahsiyetler; homo-lezbiyen, Osmanlı kadını kalabalıkta ve eşiyle sütyen külotlu, Osmanlı aydınına; ağızdan yaptırma gösterimi gibi bir resim, her çeşit ve karmaşık figürlü cinsel ilişki imaj ve yarıgörüntüler, “trans deneyimi” “bugün kendimi peygamber gibi hissediyorum” vb yazan psikiyatrik elemanlar zehrini; İstanbul halkının parasıyla Haliç kenarına kusmuş.
– Satanist sembolü; boynuzlu keçi figürleri,
Feshane’de
meşhur bir put olan şahmaranlar, 4 ayaklı maymun/insan figürleri,
ağaçta kurban kesimini insan kesimi ile içiçe gösteren resimler,
psikomanyaklar deli divanece çiziktirip tarihî Feshane’yi Haliç’in eski pis kokusundan daha pis kokutmuşlar..
* İBB başkanına bu klinik göstergeler sergisini kim telkin etti ve üfledi?
İstanbul halkının şu hayat pahalılığında ödediği vergiler; bu iğrenç şuuraltı depremine benzer acayip ve adi görüntülere neden harcandı, hangi çizer bu sergiden ne kadar kazandı.
* İstanbul halkı; belediyenin asıl görevi dışındaki bu yandaş idealojik zanatlara sarfedilen milyonlara dur diyecek mi?
* Feshane Sergisi yabancı ve özellikle İmamoğlu’ nun dostu Alman etki ajanlarının etkisi ve taktiği gibi görünüyor.
* Değilse bu serginin fikir babası, tasarım ustaları kimler?
* İstanbul Eyüp/Haliç Feshane sergisi; milletin vicdan iman ve gözüne hayasız ve utanmaz bir saldırı, bir taarruz olarak görülmeli!..
Hüseyin Çeşitcioğlu
- Öğretmen Ayşe Ateş - 1 Temmuz 2024
- İnsanlık Nereye? – 2 - 11 Haziran 2024
- İnsanlık Nereye? – 1 - 31 Mayıs 2024
- Bildiğimiz İnsanlık Tarihe Karışıyor! - 14 Mayıs 2024
- Şükür Elhamdülillah Lakin! - 7 Mayıs 2024
- Olmak Ya Da Olmamak Noktasında - 24 Nisan 2024
- Ümitveren Seyri Sefer… - 18 Nisan 2024
- Rusya’nın Türkiye Oyunu mu? - 27 Mart 2024
- İlk Gecenin Hasenatı - 15 Mart 2024
- Raşel ve Harun’un Durumu Ne Olacak? - 9 Mart 2024
Güzel telif edilmiş yazı. Müh. Çeşitçiyi tebrik ederim.
Teşekkürler muhterem Bingöl sağolun.